تورم و FSGS، چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تورم و FSGS، چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی

"چگونه می توان سطح کراتینین بالا را به طور طبیعی برای بیماران مبتلا به FSGS و تورم کاهش داد؟" امروزه بسیاری از بیماران FSGS به دلیل معایب درمان های سنتی که برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده می شوند، این سوال را مطرح کرده اند. اکنون. بیایید جواب را پیدا کنیم
برای به دست آوردن راه برای درمان بیماران FSGS با سطح کراتینین بالا و تورم رادیکال، ما باید به وضوح می دانیم که چرا FSGS بیماران تورم و سطح کراتینین بالا است.
به طور کلی، FSGS (Glomerulus Sclerosis Segmental Focal) به معنی برخی از گلومرولیهایی است که مناطق برای فیلتر کردن خون در کلیه آسیب دیده اند. در دنیای دیگر، کلیه نمی توانند به طور کامل مواد مضر بدن را از بین ببرند. در این مورد، بیماران به علت سم های ذخیره شده احساس ناراحتی می کنند. علاوه بر این، کراتینین، متابولیت عضله، در بدن جمع می شود و سطح کراتینین به تدریج افزایش می یابد. معاصر، تورم بر بیماران بیرون می آید چون آب اضافی در فضاهای سلولی جمع می شود.
سپس، چه درماني ميتواند به بيماران FSGS مبتلا به تورم کمک کند تا سطوح کراتينين بالا را بدون رنج کاهش دهد؟
متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان یک سری از درمان هایی را برای درمان بیماران FSGS با ایمنی و اثرات، درمان تکسین حذف و درمان Moxibustion ایجاد کرده اند.
در واقع، سموم های مختلفی که حفظ می شوند، کلیه را آسیب می رسانند و عملکرد بسیاری از درمان ها را کاهش می دهند. بنابراین، بیماران باید از این مواد مضر خلاص شوند. برای رسیدن به این هدف، بیماران می توانند به جای دیالیز درمان های سم زدایی را انجام دهند تا موارد غیر ضروری را پاک کنند و از کلیه ها جلوگیری کنند.
در همین حال، بیماران می توانند Moxibustion Therapy را برای تقویت ایمنی و توانایی خود درمان با متوقف کردن داروهای خاص با دارو ساخته شده از کرم چوب، پذیرش کنند. بعدها، عملکرد کلیوی به طرز کمی با عوارض جانبی کمتری بهبود می یابد. هنگامی که کلیه تعمیر می شود، تورم تخلیه می شود و سطح کراتینین بالا کاهش می یابد.
آیا FSGS دارید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی سطح کراتینین بالا را کاهش دهید؟ آیا می خواهید تورم را ترک کنید؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارشات پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: